top of page

COLLES

PETITS

5 DE NOVEMBRE 2022

Dissabte dia 5 de novembre PETITS vam anar d'excursió 🥾per la zona de Collserola. Vam començar el nostre matí ben d'hora, iniciant la ruta entrant per Sant Cugat, al Pi d'en Xandri. Seguidament, vam començar a caminar i el recorregut ens va portar fins a l'ermita de Sant Medir, allà vam poder gaudir de la tranquil·litat de la muntanya🌿 i vam poder recarregar les piles per fer acabar la primera part de la ruta.

Amb tota la caminada que havíem fet, vam haver de treure les carmanyoles, amb uns menús deliciosos. Una vegada amb els estómacs ben plens vam estar fent un parell de jocs per reposar. Cap a les 15 h vam enllestir la part final de l'excursió... Vam visitar l'Hípica de Can Caldés, allà vam veure molts tipus de cavalls diferents i fins i tot ponis!🐴

Finalment, vam arribar a Sabadell, després d'aventurar-nos al tren, on vam rebre una gran rebuda per part de tots els pares i mares.❤️

12 i 13 DE NOVEMBRE 2022

Aquest passat 12 i 13 de novembre, la colla de Petits vam marxar de cap de setmana a la casa de colònies del Puig de Balenyà, a l'Hostalets de Balenyà.

Allà vam poder gaudir d'un finde ple de màgia🪄. Vam endinsar-nos a l'escola de màgia Hogwarts i vam ser els participants del torneig de les cases🏆, però el més important és que també vam poder desconnectar del dia a dia quotidià i gaudir d'uns dos dies molt intensos i especials.

Vam començar el dissabte amb molta energia descobrint els voltants del castell🏰. Allà vam tenir el primer contacte amb els professors de l'escola i fins i tot el director! Gràcies a les proves vam poder ubicar-nos pels patis de l'escola i coneixe'ns millor amb la nostra casa.

Al vespre ens van ensenyar el premi del torneig, però un mortífer ens el va robar. Vam decidir que havíem de trobar-lo i ens vam endinsar al bosc prohibit on vam ajudar als nostres nous amics i amigues✨.

Finalment, el diumenge vam participar al torneig de Quiditch i ens vam enfrontar les 4 cases per veure qui aconseguiria més punts. Va ser un marí molt intens i ple d'emocions, però ho vam gaudir moltíssim.

Després de dos dies de rebentar-ho al màxim vam haver de tornar a casa amb les famílies, però amb més ganes que mai de tornar el següent dissabte.

Fins aviat!
La colla de Petits.

21 D'OCTUBRE 2023

Aquest dissabte 21, petits vam anar d'excursió a l'ermita de Togores!! Ens vam llevar ben d'hora i ens vam endinsar pels rodals de Sabadell fins a arribar a l'ermita de Togores, on vam passar una magnífica estona. Vam dinar allà i vam poder gaudir de la natura🌳 que ens envolta mentre fèiem cabanes i jugàvem a diferents jocs. Després, vam tornar cap a Sabadell on vam poder gaudir del gran partit de monitors i monitores contra pares i mares!! Va ser un dissabte molt divertit❤️

4 i 5 DE NOVEMBRE 2023

Aquest passat cap de setmana 4 i 5 de novembre les colles de Petits i Mitjans-1 vam anar de cap de setmana!!🌳

Vam marxar ben d’hora al matí i vam agafar el tren fins a Sant Celoni a una casa de colònies molt xula. 💙❤️

A la tarda Mitjans-1 vam poder gaudir d’unes activitats aprofitant el bon temps, al vespre, vam fer uns jocs ben entretinguts per seguir coneixent-nos una mica més!

El diumenge vam fer una competitició molt intensa en grups que també va triunfar molt!

Estem molt contents i tenim moltes ganes de seguir amb aquest ritme! I ben aviat, estrenem l’obra de teatre, un dia molt especial per la colla de Mitjans-1💙🌳

La colla de petits vam conèixer uns pirates 🏴‍☠️ amb els qui vam compartir tota la tarda de dissabte tot jugant a activitats i vam acabar trobant un tresor 🍬al vespre! L’endemà vam fer una bateria de jocs per acabar de conèixer a tots els infants de la colla. Vam poder gaudir de la natura🌳 amb la millor companyia, ens ho vam passar d’allò bé!❤️

MITJANS-I

5 i 6 DE NOVEMBRE 2022

El passat cap de setmana la colla de Mitjans 1 vam marxar de cap de setmana💙
Vam anar al peu del Montseny, a un lloc preciós. I això no és tot, perquè vam anar acompanyats de la colla d'Esborriacs, una experiència per repetir.💛
La nostra sorpresa va ser, que no estàvem a un lloc normal, sinó que ens vam trobar a la millor escola de detectius del món🕵🏻‍♂️🕵🏼‍♀️.
A l'inici ens vam trobar amb el Sherlock i en Watson que ens van plantejar unes proves, per tal de ser uns detectius professionals.
Tot el cap de setmana, vam complir missions i reptes per acabar complint el nostre objectiu. Com és evident, ho vam aconseguir.🤙🏻
Alerta!!⚠️ Al final del Cap de Setmana, els i les monis ens van entregar l'obra de Teatre.😵

Ha estat un cap de setmana increïble! Quines ganes tenim de seguir fent Trepa i Mitjans 1💙🌳

15 D'OCTUBRE 2022

El dissabte 15 d'Octubre la colla de Mitjans 1 hem anat d'excursió!!💙
Ens hem llevat ben dora i hem sortit a una molt bona temperatura des de la Plaça del Taulí. Allà hem deixat enrrere a les famílies i ens hem endinsat al llarg del riu Ripoll. Fent una passejada pels rodals hem gaudit del dia i hem pogut veure tot tipus de fauna i flora. Hem vist cabres, gossos, cavalls, molts ocells... la veritat que hem après moltissímes coses.
Al cap d'una estona, havent cantat vàries cançons i després d'uns quants kilòmetres hem arribat al Santuari de la Mare de Déu de la Salut, allà hem dinat i gaudit de joc lliure i una gran estona amb amics i amigues.
De tornada a Trepa, ens hem parat a l'Ermita de Sant Nicolau, on hem gaudit d'unes magnífiques vistes de Sabadell a mesura que es ponia el sol, tot just a la magnífica "Golden Hour".
Després de tot el dia, ens quedem amb ganes de més i seguir fent més gran la colla amb més màgia de La Trepa.
Nosaltres ja ho diem, "Els dissabtes hi anem, que bé ens ho passem".
Ens veien la setmana que ve!

21 d'OCTUBRE 2023

Aquest passat 21 d’octubre, la colla de Mitjans-1 vam anar d’excursió al CosmoCaixa!! 💙🧬🦠
Vam llevar-nos aviat al matí per poder aprofitar el dia que ens esperava i vam tornar a la tarda.

Tot fent proves i una gimcana per allà, vam poder gaudir aprenent coses noves i vam quedar-nos bocabadats amb experiments científics.🦠

A l’hora de dinar, vam anar a un parc prop del museu i vam fer jocs de cohesió tots i totes!

Va ser un dia esplèndid i ens ho vam passar d’allò més bé!! 🕺🏽

MITJANS-II

22 I 23 D'OCTUBRE 2022

Aquest passat 22 i 23 d'octubre, la colla de M-II vam marxar de cap de setmana a la casa de colonies de Can Xammar, a l'Ametlla del Valles.

Allà vam gaudir d'un munt d'activitats i jocs diferents. I on sobretot també vam poder desconnectar del dia a dia quotidià i disfrutar d'uns dos dies intensos, amb una mica més de natura i fora de les pantalles que ens envolten en tot moment.
La colla en aquell mateix lloc també va conèixer i ajudar a uns personatges una mica antiquats amb aspectes dels anys 20s a recuperar el que havia sigut un hotel glamurós i molt reconegut en els seus temps d'esplendor. Però un cop van aconseguir restaurar l'hotel, la cosa encara no havia acabat, i a la nit altra vegada els van haver d'ajudar per resoldre alguns fets paranormals que passaven dins les foscors de l'edifici...👻

A l'endema un cop tot solucionat, els infants/joves van ser invitats/des a uns jocs festius que van organitzar els mateixos treballadors de l'hotel, per a celebrar la inauguració d'aquest, i sobretot per donar-los les gràcies a tota la colla!💚

26 DE NOVEMBRE 2022

El dissabte 26 de Novembre, la colla de Mitjans-II vam visitar al fòrum de Barcelona, el museu de les ciències naturals, o més reconegut com el museu Blau.
Vam sortir de Sabadell ben aviat, arribant a la nostra destinació aproximadament a les 11:30, després d'haver agafat la Renfe i fer un transbord amb el tramvia. Un cop allà vam entrar al museu, on només a l'entrada veiem l'immens esquelet d'una balena. Ja dins del museu vam seguir amb la nostra visita, observant des de les curiositats més grans del nostre univers i planeta, fins a uns dels materials, minerals i inclús bacteris més sorprenents que el formen. També vam poder observar la fauna animal des de més a prop que mai, un lleó, rinoceront, goril·la, aus i molt més...🪐🌳🦏
Un cop acabada la visita la colla va dinar al mateix parc del fòrum, on més tard va realitzar un parell de jocs per ajudar a formar un nou programa a alguns dels personatges "Del Hormiguero".
Cap al vespre la colla va tornar a agafar altre cop el transport públic, però aquest cop per retornar cap a Sabadell.
El cap de setmana no es va donar per acabat el dissabte, ja que l'endemà juntament amb la Teranyina, tot l'esplai i les famílies vam fer la mítica pujada del pessebre a la Mola ⛰️. On a dalt vam gaudir d'uns jocs amb les altres colles de la Teranyina i d'una missa com és de costum.

11 DE MARÇ 2023

El passat dissabte 11 de març la colla de Mitjans-ll vam anar d'excursió a la Serra de Galliners!
Vam quedar a les 9.15h del matí a l'estació de Can Feu Gràcia, per encaminar-nos fins passat Sant Quirze, on vam pujar fins al turó de la Serra de Galliners!
Un cop a dalt, després de gaudir de les increïbles vistes del Vallès i dinar, la colla va començar a practicar una mica el que serien els primers assajos de l'obra de MAMMA MIA!✨
Més tard, cap al vespre, ens vam posar de nou les motxilles a l'esquena i vam reprendre el camí fins als patis de les Carmelites.⛰️

Va ser un dia molt divertit on vam poder gaudir de l'entorn natural que ens envolta i disfrutar d'un dia sencer amb tota la colla!

6 I 7 DE MAIG 2023

El passat cap de setmana la colla de Mitjans-ll va marxar fins al poble de Begues, per gaudir d’un maravellós cap de setmana d’acampada a la natura!🌳

Un cop allà i amb les tendes ja muntades i instalades, van encarar el cap de setmana començant per la tarda de dissabte on la colla va emprendre una excursió fins al mirador de Begues, per ajudar al sombrero loco i els seus amics, i de pas gaudir de les increïbles vistes de la zona.🌄

L'endemà al matí van jugar al mític joc de la colla de M-ll, La Mole. On van córrer i jugar per aconseguir el màxim de punts i recompenses i a la vegada acabar de gaudir dels fantàstics moments del cap de setmana d'acampada!!!🏕️💚

21 OCTUBRE 2023

El passat cap de setmana la colla de Mitjans-ll vam pujar la muntanya del Tagamanent🏔, situada al Montseny, a la comarca veïna, 13 km 🥵 rodejats de naturalesa on vam poder gaudir d'uns paisatges envejables. Tot i que algun tram se'ns va fer una miqueta dur degut a la pujada i la irregularitat del terreny, ens ho vam 'passar d'allò més bé, i és que els membres de la colla verda estem fets uns esportistes, només us direm que la part final de l'excursió la vam realitzar corrents🏃‍♀️🏃, no hi ha qui ens aturi!!!🤩💚

4 i 5 DE NOVEMBRE 2023

El cap de setmana passat, la colla de Mitjans-II💚 vam anar de cap de setmana a l'Acadèmia Militar Sergi Vilalta🪖, prop de Moià. Allà vam poder millorar les nostres tècniques i habilitats de combat de la mà dels millors formadors🧑‍🎓. Va ser una sortida d'allò més emocionant, fins i tot, vam poder conèixer l'esperit del mateix Sergi Vilalta👻, el fundador d'aquesta institució.

A més a més, el diumenge vam haver de resoldre un assassinat i vam descobrir que a la colla tenim veritables detectius🕵️‍♀️🕵️‍♂️!!

I és que a Mitjans-II no hi ha qui ens aturi!💚💥

20 DE GENER 2024

El dissabte passat la colla de Mitjans-ll💚 vam fer una activitat d'allò més especial, ens vam llevar ben d'hora i vam posar rumb cap al Laberint d’Horta, a Barcelona
Un cop allà, els infants de la colla verda de la Trepa🌳, van haver de superar un seguit de proves per tal d'esbrinar quin Déu era digne de substituir a Zeus⚡️ com a màxim responsable de l'Olimp.🪐
A més de gaudir d'una activitat molt divertida, vam poder disfrutar d'un espai ben maco i natural🌿 tot i ser a la ciutat de Barcelona.

Quin dissabte!💥💚

GRANS

12 I 13 DE NOVEMBRE 2022

A SOM AQUÍ! La colla de Grans no hi ha qui ens freni, el cap de setmana del 12 i 13 de Novembre vam marxar tot el finde a Caldes d'Estrac a una casa de colònies🤠

Jocs de pistes, proves i un circuit nocturn ens van portar durant el dia de diassabte a descobrir tot allò que s'amagava darrere una família que havia anat a passar les vacances al càmping🏕️.

El matí de diumenge, per acabar de culminar un cap de setmana d'allò més extraòrdinari vam passar el matí a la platja tot realitzant diversos jocs i acabant amb un impresionant bany de mar un matí de novembre....... l'aigua estava gelada, però va valdre la pena!!!😎☀️🩱🩳🏖️🌊

El ritme no frena, i ja tenim unes ganes immenses de seguir descobrint tot el que ens espera en aquesta colla tan especial🖤

21 D'OCTUBRE 2023

El dissabte passat 21 d’Octubre la colla de Grans vam trobar-nos a la Plaça de les Dones del Tèxtil on els monitors/es van enunciar que jugariem al joc de la pinça, però amb un tap de boli🖊️, el qual va durar tot el dia i va ser molt divertit i cohesionador. Un cop començada l’excursió, vam dirgir-nos cap al Riu Ripoll per poder disfrutar de una excursió tranquil·la, sense molt desnivell per tal d’anar poder xerrant i establint vincles entre tots els infants de la colla.🌞La destinació de l’excursió va ser el peu del Puig de la Creu ⛰️ on vam dinar i després va haver-hi un partit de futbol infants contra monitors/es i va ser molt divertit.⚽️També vam fer alguna altre dinàmica abans de tornar. Va ser un dia molt maco on ja es va anar veient com comença el rodatge d’aquesta gran colla. #SomElsGrans🖤

El cap de setmana passat 18 i 19 de Novembre la colla de Grans vam marxar de cap de setmana a la casa de colònies Can Putxet🏡. Un cop a la casa es va jugar un partit de futbol on els infants de primer any jugarien contra els de segon any i els monis ens vam dividir entre els dos equip⚽️. Va ser un inici molt cohesionador que va anar molt bé. A la tarda vam conèixer l’entorn mitjançant un joc de pistes🕵️ i a la nit vam entrar en un circ on vam haver d’ajudar al presentador a trobar els personatges del circ🎪, ja que s’havien escapat pel bosc. Diumenge al matí vam fer algun joc descalfament per començar-nos a activar i posteriorment vam tenir temps per començar a pensar idees i a donar-li forma al QUINTO de Grans🌟. Va ser un cap de setmana que va formar una colla cohesionada amb moltes ganes de donar-ho tot i passar-ho super bé tot el que queda de curs. #SomElsGrans🖤

ESBORRIACS

5 I 6 DE NOVEMBRE 2022

El cap de setmana del 5 i 6 de novembre la colla d'Esborriacs vam marxar de cap de setmana. Però fou un cap de setmana diferent, ja que hi vam anar amb la colla de Mitjans-I. Un altre ingredient per anar cuinant el cap de setmana va ser l'indret, just al bell mig del Montseny, al peu del Turó de l'Home hi passariem les 48 hores. El dissabte vam tenir temps per tot, des de corre pels frondosos boscos que envoltaven la casa, resoldre un Scape Room i fins i tot atipar-nos amb el deliciós sopar que Mitjans-I ens havia preparat. Diumenge va ser un dia molt important per la colla, entre tots i totes vam començar a construir com volem que sigui Esborriacs aquest any. No obstant vàrem tenir temps per fer-nos els i les  xefs, fent gala dels nostres coneixements gastronòmics i cuinant un esmorzar i dinar exquisit per a tots i totes.
El vol començar a agafar alçada💛🦇

15 D'OCTUBRE 2022

El passat dissabte dia 15 d'octubre la colla d'esborriacs vam anar d'excursió. Ens vam trobar ben d'hora per empendre al camí cap al rodal de Sabadell. Allà ens vam endinsar en corriols que ens portaren a l'Ermita de Togores. Vam seguir caminant fins a Castellar del vallès on vàrem esmorzar per agafar les forces necessàries per afrontar la pujada al Puig de la Creu. Vam començar a pujar per uns corriolets, que ens van oferir un punt de vista diferent del turó. Mica en mica, i cadascú al seu ritme totes i tots vam arribar al cim.

Però no en teniem prou i encara ens quedava camí per arribar al nostre destí, el Salt del Montllor. Després de passar per vàries fonts, hi arribàrem, i en un paratge solitari i ombrívol vam dinar i descansar per afrontar la tornada. Vam rependre la marxa, fent un circular tronàrem a ser a Castellar del Vallès, i d'aquí ja fins a Sabadell.

En total uns 28 kilòmetres, per encarar un curs en el que de ben segur viurem el vol sense parar.💛🦇

21 D'OCTUBRE 2023

El passat dissabte 21 d'octubre, la colla d'Esborriacs ens llevàvem ben d'hora i ens dirigíem a Terrassa per emprendre camí pel Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac. Després d'uns quants quilòmetres, tots de pujada😰, arribàvem a la Mola on seguidament enfilaríem camí fins al Montcau, on dinaríem.

Va ser un dia de desconnexió, respirar aire pur, xerrar, i fer migues amb la colla, perquè com bé ho diu l'himne... Caminar és l'excusa!🦇💛

Finalment, vam tancar el dia venent berenar per a tots els i les trepencs i trepenques que tornaven de les seves respectives excursions!🥮🍩