Cap de Setmana [Mitjans-II] – La Conreria

Curs 2019-20

– dissabte 16 i diumenge 17 de novembre de 2019 – (1r trimestre) –

Aquest dissabte la colla de Mitjans-II vam marxar de cap de setmana! Ens vam trobar ben d’hora per poder aprofitar bé el dia. Després d’agafar el tren, el bus i caminar un bona estona, vam arribar al que seria la nostra llar durant dos magnífics dies: La Conreria. Sí, efectivament vam recuperar la casa del cap de setmana familiar del 40è aniversari. Un antic convent al municipi de Tiana reformat i amb meravelloses vistes a Barcelona, Badalona i al mar!

Només arribar vam rebre una carta de l’Uzi, la suposada presidenta d’una empresa tecnològica. Ens convidava a entrar a la seva empresa: «Magneti Marelli». Després de dinar i instal·lar-nos a La Conreria va aparèixer l’Uzi amb tres científics. Ens van ensenyar el seu nou invent revolucionari. Aquest transformava l’energia generada pels nens i nenes al jugar en electricitat de forma neta i eficaç. És per això que van demanar la nostra ajuda per carregar el seu artefacte. Durant tota la tarda vam estar realitzant activitats molt divertides i omplint els dipòsits d’energia de la màquina.

Ara bé, tot va fer un gir de 180 graus quan, després de sopar, ens vam trobar l’Uzi lligant als/les científics/es en un arbre. Al veure’ns ens va explicar que la seva empresa era realment una màfia i l’artefacte era realment una bomba! Un dels científics se les va empescar per entregar-nos les instruccions per desactivar l’explosiu. Gràcies a les instruccions i les pistes i enigmes que hi havia repartides per la casa vam desxifrar l’ordre en el qual havíem de tallar els cables de la bomba per desactivar-la. Quan ja havíem tallat l’últim cable, va aparèixer l’Uzi, però afortunadament una agent de policia la va capturar i vam poder anar a dormir tranquil·lament.

Diumenge al matí vam rebre la visita d’uns superherois i unes superheroïnes que havien perdut les seves virtuts. Com que ja no eren útils per protegir el poble van demanar que els substituíssim. Abans, però, havíem de superar unes proves per demostrar el nostre potencial físic, estratègic, cognitiu… Dins les proves hi havia un partit de pitxi, un partit de futbol flag (una varant més pacífica del rugbi)…

Just després de dinar vam haver d’agafar les motxilles, fer-nos una foto (que us adjuntem) i començar a traçar el Camí de tornada a Sabadell. Aquest primer cap de setmana ha estat breu, però molt intens; ens ho hem passat genial i tenim moltíssimes ganes de més aventures plegats!

Visca La Trepa i visca Mitjans-II!